Wednesday 1 January 2020

Azam 2020

Assalamualaikum,

Dulu masa aku awal 20an aku siap kira, tahun 2020 nanti berapa umur aku. Ok dah masuk 31 tahun. Alhamdulilah masih ada usia Allah kurniakan utk jejak tahun ni. Tapi tu jelah aku kira. Takde angan2 atau apa2 imaginasi. Cetek tul otak aku. Haha. So sprt biasa awal2 tahun ni kene ada azam. Buat tak buat blkg cerita. Yg penting kau senaraikan je dulu apa yg kau nak capai tahun ni.

Sbbkan azam tahun lps agak meleret2 n ada tercapai dan pastinya tidak, kita kasi pendek, biar melekat kat otak aku utk kasi jadi juga oleh badan aku.

Azam 2020:
1) Wean Off
2) Tahajjud
3) Skincare
4) Baca buku
5) Kurus
6) Motor
7) Puasa sunat
8) Exercise
9) Menabung

Itu jelah kot yg jelas lagi nyata. Yg tersembunyi yg sentiasa ada dlm hati, aku nak jadi ibu yg hebat dan baik, sebagai isteri, anak, adik yg baik buat family. Masak best2 utk family aku. Insya Allah moga tahun ni aku diberi ilham, dibuka minda utk set up business atau apa2 yg aku boleh happy utk sumbangkan pada masyarakat. Amin. Harap sgt.

No comments:

Post a Comment